-LIHAT - FIKIR - KATA - WAkata...BUKAN SEKADAR KATA

Saturday, August 13, 2011

tulisan dari android

Sudah lama aku hilang
Selepas comeback aku yang hangat hangat taik ayam tu aku menulis balik disini
Apa yang berlaku di dunia realiti aku sepanjang aku hilang dari dunia maya ni memang banyak
Semester kedua pelajaran aku dah aku habiskan
Dan yang lebih gembira semester ni aku habiskan dengan jayanya (dapat dean bhai)
Dan sekarang aku beli phone baru
Bukan blackberry(dem ramai gila pakai bb skang) tetapi phone pilihan hati aku ialah samsung galaxy ace dan ia adalah android
Dan sekarang aku menulis blog dengan aplication Blogndroid dan ini memang sesuatu yang baru bagi aku
Hahaha
Aku sebenarnya tak ada isu hendak ditulis tetapi aku saja hendak menulis
Hahaha
Dan hasilnya memang merapu dan aku tak rasa ada yang akan baca
Demm
Haha
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comment:

  1. waa mcm best je samsung galaxy ace ni...sy pun rancang jugak nak beli...

    ReplyDelete