-LIHAT - FIKIR - KATA - WAkata...BUKAN SEKADAR KATA

Sunday, October 24, 2010

MACAM MACAM BENDA YANG JADI HARI INI

assalamualaikum
lambat rasanya nak update blog ni hari ni
hahaha
nak buat macam mana ....da ada orang ajak aku berjalan pagi tadi
member lama aku ...
hari ini buat pertama dalam sejarah aku di UUM aku tak rasa bosan dengan hidup aku dekat sini
walaupun cuma satu hari jer kami berjalan tapi macam macam jadi
nak tau apa yang jadi????
meh la baca nih


KEMBALI AKHIRNYA.....
hahahah
setelah lama tak jejak bumi Perlis akhirnya hari ini aku kembali juga ke Tanah tempat perantauan pertama ku
halamak
puitis la pulak
hahaha
rindu dekat tempat ni walaupu setahun je dok cni aku dah boleh wat macam macam
antaranya sekarang cheq boleh cakap utara hangpa tau
ini semua berkat setahun dok Perelih
hahaha
walaupun aku orang kl tapi pandai gak la cakap

JUMPA MEMBER BARU
hari ini aku pun jumpa member baru
kira member kepada member aku la
aku x pernah jumpa pun sebelum nih
ok la budak tuh
belajar UniMAP....
lepak ngan dia sonok kot
lepak umah makcik dia la jap tadi
ok la 

PERGI PADANG BESAR
hahahah
walaupun baru pergi bulan puasa haritu tapi ok la
tapi pergi kali ni bukan untuk shopping baju raya
tapi nak cari rokok DF(duty free)
orang kata murah dan member aku ni sorang betul betul nak g carik
jumpa memang jumpa
tapi awek yang jaga tu cakap
'sorri bang , ni untuk pelawat je ...kalau abang nak beli gak kena tunjuk pasport'
(pergh ....penat datanhg dapat 'itu ' ja????selamat awek ni cun ....panggil aku abang pulak tu...cayaq habaq hang)

KENA TAHAN DENGAN UPP(Unit Pencegahan Penyeludupan )
aik???
aku seludup apa???
hahahaha
tak der seludup pape pun
tapi kena tahan la sebab dia nak cek
hahahaha
(seriau jugak habaq hang)

dan yang last dan paling menyedihkan
KENA SAMAN
ish camne leh kena saman nih
kes satu je
pasal keta sewa takda sticker
pelaq sungguh
melayang rm40 bulan nih
memang menjana kekayaan betul lah UUM ni
yang aku tak puas hati tu brader yang kasi sewa tu la
dah la x nak tolong sikit pun
lepas tu macam gampang la die caj
sori beb kalau pancit tayar ko lepas nih

No comments:

Post a Comment