-LIHAT - FIKIR - KATA - WAkata...BUKAN SEKADAR KATA

Monday, September 6, 2010

JAUH....LAMBAT ....PENAT ....LETIH......PERJALANAN

assalamualaikum
rasa rasanya dah ramai pelajar pelajar IPTA yang dah pulang kekampung masing masing
same la jugak macam aku
tapi ini salah satu perjalanan yang aku memang tak boleh nak lupa dan agak azab
la
hahaha
perjalanan bermula
aku akan naik tren Senandung Langkawi ni untuk ke sekian kalinya

Khamis 2.pm
aku tunggu bas nak ke Alor Setar daripad kampus UUM Sintok
awal sangat rasanya tapi membe membe aku yang nak gerak awal
takut tak sempat katanye

4.30pm
aku da sampai Alor Setar
memang tak tau nak buat apa kat sane
aku pon bawak la budak budak ni g Pekan rabu ,City Plaza, bazar
main boling skejap
Pekan Rabu ...macam macam ada jual...tapi membe aku beli belacan??belacan???


7pm
makan berbuka puasa dah beli
tengah tengah nak makan tu ada pengumuman
tren delay tapi tak tau bile
dah malam dah ...tak naik tren lagi

8pm
dah lame sangat ni delay
aku call membe yang naik tren ikut stesen Arau
die pon belom naik lagi
kalau gitu memag lame lagi la
kami pun jalan jalan ronda Alor Setar untuk kali kedua
malam editon
hahahah

10pm
baru naik tren
bapak lame delay
membe aku da maki maki aku dah
memang palat
naik jer aku tdor sat
tibe tibe aku teringat membe aku yang dekat Arau tu
lepak la dengan die kejap
setahun x jumpe tu 
hahahaha


Jumaat
4am
tengah tenagh tidor membe aku kejutkan
die kate  ade budak jatuh tren
bapak la
kenapa la budak tu duduk dekat pintu tyme tren tengah laju
kalut jugak la krew tren tu nak handle

7 am
sampai jugak la aku dekat Sg Buloh
dah sampai rumai
memang penat la naik tren ni
first time aku raase menyesal naik tren
macam @#$%
hahahaha
tapi selamat da sampai da
tq Dan amek aku
7 am dan datang amek aku naik Savvy die....tapi x leh transform lahahaha

No comments:

Post a Comment